Tisztelt Polgármester asszony, kedves Etelka!
Első kérdéscsomagunk január 27-én került a nyilvánosság elé, ezzel párhuzamosan a hivatal felé is megküldtük kérdéseinket, melyre a 2011. évi CXII., az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény értelmében várjuk a választ.
- Megválasztása óta milyen személycseréket hajtott végre a hivatalban?
- Hány esztergomi születésű/lakhellyel rendelkező dolgozót bocsátottak el, és hányat vettek fel azóta?
- Milyen területeken alkalmaztak új munkaerőket? A már eleve meglévő státuszok hogyan módosultak, milyen új hivatali munkaköröket hoztak létre?
- Mekkora költséget jelentenek Esztergom Város Önkormányzatának a személycserék, beleértve az esetleges végkielégítéseket is?
- Hány tanácsadót alkalmazott megválasztása óta a hivatalban akár munkaszerződéssel, akár megbízási szerződéssel? Mondhatjuk, hogy havi egyet? Tervezi folytatni ezt a tendenciát?
- Kik ők személy szerint, és milyen területen adnak tanácsot?
- Milyen javadalmazásért dolgoznak ezek a tanácsadók?
- Igaz-e, hogy az Ön által alkalmazott 3 külsős tanácsadó évi 36 millió forintba kerül az esztergomiaknak?
- Miközben nem kevés üresen álló saját tulajdonú lakóingatlana van a városnak, mi indokolja, hogy havi közel félmillió forintnyi összegért lakik új városházi vezető hotelben? Közpénzből vagy magán költségből fizeti ezt?
- Mennyit keres és milyen juttatásokra jogosult a polgármester kabinetiroda-vezetője? Ki ő személy szerint, és honnan érkezett?
- Hányan dolgoznak az Ön közvetlen környzetében, milyen beosztásban, milyen típusú megbízással, és milyen javadalmazásért? (polgármesteri titkárság, kabinetiroda)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.